♥ Love ♥

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Lugn söndag.

Av Matilda - 18 mars 2012 09:59

Godmorgon!


Denna dag blir nog lugnare än lugnast.. Vaknade vid 8... Kunde inte somna om... Sur Matilda...:(

Hur som helst så blir det en väldigt seg dag, tror jag... Kl är ju bara 10..


Var ju på seven igår.. Det var rätt kul :) <3 Nellie, Mathilda, Emelie (deras kompis), Moa, Lollo, en kille som hette David (..) och Maxxxi va där! <3<3<3 Vi gjorde Gyros i pitabröd, mmm! <3

Sen körde vi snurra flaskan och ryska posten! :D <3


Imorgon så är det ju cp-skola igen... Asso det är ju inte det att jag inte tkr om skolan det är bara såå tröökigt just nu... Imorron är det spruta också..:( Sen tisdag jävla NP i matte :( Torsdag är det möte för klasskassan... Det är väl de enda bra med den här piss veckan jag har framför mig... :O


Min iPhone har dampat sönder ännu mer efter bytet av batteri igår, bara stängs av och sätts på hela tiden.. Tar inte laddning heller... Skit dag? Jaaha du... D: <3


Neej nu får jag sluta vara så negativ! Ska nog ta och titta på en film.. High school musical 2 tror jag...XD <3


Hoppas ni får en bra dag iaf...<3



En vanlig frukost på Teneriffa..<3  

 

 

Naturen kan vara så vacker!<3   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 april 2012 17:09

matildawikman.devote.se

Av Matilda - 25 april 2012 19:33

Hallå hallå! <3   Igår så var jag på stan med Bästaste Ellen! Hon köpte presenter till hennes pappa o lite så där, jag bytte lite kläder som jag hade fått i födelsedagspresent! Jag vart jätte nöjd!   Idag så har dagen vart helt okej.. Vi h...

Av Matilda - 23 april 2012 20:21


FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM: heejmatilda ! <3    

Av Matilda - 23 april 2012 20:16

JÄVLA CP INTERNET!  HADE SKRIVIT ETT JÄTTE LÅNGT INLÄGG MEN SÅKLART SÅ SLÅR DET AV NÄR JAG TRYCKER PÅ SPARA INLÄGGET-KNAPPEN!!!! FAAAN ...

Av Matilda - 18 april 2012 18:33


Just nu så kan inte mitt liv bli sämre.  Är helt mobbad av min killkompis, min familj är helt jävla fuck't up, och massa andra saker som gör så livet suger so bad! :(  Har ingen inspration längre. Min hjärna lägger bara ner tid på att tänka på sa...

Presentation


Heej!
Jag är en tjej på 11
(snart 12)vårar och skriver lite om vad som händer i mitt liv och runt omkring!
Hoppas ni gillar min blogg,
Puss o kram!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästboken

Besöksstatistik

Antal inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards