♥ Love ♥

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Matilda - 1 mars 2012 21:23

Ellen ♥

Rebecca ♥

Felicia ♥

Mathilda ♥

Nellie ♥


Ni betyder verkligen allt! 

Ni är mitt liv, vad skulle jag göra utan er?! 

Ni finns alltid när jag behöver er och jag finns alltid för er, jag hoppas ni vet det!


Ellen, du är den som alltid får mig att skratta, det spelar ingen roll vilket humör jag är på, alltid! Du är min bääbis och du är bäst!


Rebecca, du är den som jag aldrig har tråkigt med! Vi hittar alltid på något som den där gången i sommras när vi lekte att ballongerna var hundar! När dom small så bara dog dom eller åkte på hund hotell!! Vi hoppade med dom på studsmattan och gick promenader med dom! Du är den som jag verkligen kan vara mig själv med. 


Felicia, du är min bästa som förstår allt! Vi har känt varandra i 10 månader men det känns som 10 år! Jag tror du nästa vet allt om mig, mer än ingen annan iallafall! Första gången vi träffades var på Mac donalds på marieberg, du hade precis flyttat hit och jag såg ut som en mupp! Du vet att jag alltid finns för dig vad det än är, om så klockan är 03.00 så kan du alltid ringa!<3 


Mathilda, min älskade, saknade Thilda! Finare får man leta efter! Kommer du ihåg när vi var i lekparken inne i stan och lekte med det där tåget, vi fikade och myste hela dagen! Min tandställning fasnade i risen kolorna vi köpte! ;) Jaa elsker deg for de! <3


Nellie, du tar liksom fram det barnsliga och konstiga i mig. På något sätt så blir det bara så! Kommer du ihåg min, din, Mathildas, Lisas och Max koja på Baggetorp och framförallt kommer du ihåg när bygde den? Så kul vi hade! <3


Ni är det finaste jag har!! 




Presentation


Heej!
Jag är en tjej på 11
(snart 12)vårar och skriver lite om vad som händer i mitt liv och runt omkring!
Hoppas ni gillar min blogg,
Puss o kram!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästboken

Besöksstatistik

Antal inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards